Friday, March 5, 2010

Bunga oh bunga...

aku ni sebenarnya minat benda2 seni kreatif ni.. tp bakat aku ni tak diasah dgn betul.. buat je la apa yg mampu.. la ni apa nk belajar suma ada kt internet...


yg ni paling aku suka sbb aku rasa hasil kerastangan aku menakjubkan..hehe..terserlah gaya enggeris nya.. nampak professional..perasan betoi aku..





ni antara yg terawal aku buat.. lama dah masa time aku giler topiary.. dh senget benget pun..







had ni mmg tak gubah apa pun.. potong je dr tangkai masuk dlm pasu tu.. pasu tupun beli kat ceria 99..tak silap aku rega dlm rm6.99...







yg ni pun aku pakai cucuk ja.. ni lan pi sangkut kt tepi dinding..tp punya la tinggi smpi nk kena siling.. dia pi sangkut kt paku lama yg dulu MIL aku letak frame gambaq masjid Brunei..

gambar gelap skit..bunga pun kaler gelap.. kayu tu ekceli tempat rak kasut..





No comments:

Post a Comment

ada nk kata apa2..sila lah....