Monday, August 16, 2010

Gila Manik!!!

...aku ada kegilaan yg terbaru... jait manik!!! ntah apa yg tetiba jangkit kt aku ni... slps berjalan merata website & blog2 pasal seni jahitan manik ni...so aku pun ambil keputusan utk cuba jait sendiri.. so 1st projek dh tentulah baju aku sendiri. disbbkan x penah buat so aku pilih design yg senang je dulu... aku pilih manik tabur...
lps decide design aku berkejar ke kedai jait & aku beli beberapa jenis manik yg diperlukan...aku beli jepun punya, Apple Beads. so dlm masa 1 hari aku berjaya siapkan utk dua2 hujung lengan baju raya aku.. kt leher tak buat pasal tak de makna nyer.. aku kan pakai tudung.. sia2 buat cantik2 pastu tu org x nampak..hehehe

dlm gelap nampak shining sket..


skrg aku minat sgt2 dgn manik crumble..cantik & sweet sesangat!!! bila nk belajar buat ni?? ni contoh2 crumble Umi dr Pepari Dsign... dia ni lah yg cipta crumble ni... Ya Allah kreatif nyer dia ni..... pinjam gambar ye...


No comments:

Post a Comment

ada nk kata apa2..sila lah....