Friday, September 24, 2010

Langsir raya...

hmmm... patutnyer buat n3 ni sebelom raya... tp aku masukkan jugak la dlm blog aku.. utk tatapan aku masa akan datang... nnt aku lupa.. ekceli aku nk citer yg aku "berjaya" jait sarung kusyen sofa & jugak langsir utk raya ni!! aku jait simple jer... bukan nyer reti nk ropol2 sana sini.. jait straight jer...so tak yah citer panjang... layan gambo je lah..

sarung kusyen (hitam) yg baru!!

ni rupe sarung kusyen lama...

curtain utk tingkap depan..


utk bilik..

curtain utk tingkap tgh...

ok lah kan??? tak tau la bila lg nk pegang mesin jait tu... tahun depan la jawapnyer...

2 comments:

  1. okla tu..sy pn pernah jahit sendiri
    tapi dah turunkan dah yg tuh..skang ni gantung yg beli siap plak..eheh

    ReplyDelete
  2. penah usha yg ready made...tapi x berani nak beli...

    ReplyDelete

ada nk kata apa2..sila lah....