Thursday, November 18, 2010

Salam Aidiladha!!!

Tahun ni beraya kt Taiping lagi.. tak balik kampung.. mak aku pon aku ajak balik dia sendiri takmau.. dia kata tadak apa kt kampung..tadak sapa nak mai umah..tak meriah katanya. Lagi pon kami sendiri ada buat korban gak. Kali ni utk Ayzal, Aysha & Ayzaf. Utk Ayza dh buat last year.
.
Tahun ni gak di surau Perumahan Awam Jalan Stesen Kamunting ni, ada 9 ekor lembu yg dikorbankan. Pastu area rumah aku pon ada 3 ekor lembu lagi... Meriah sikit tahun ni walau pon lecah pasai ujan yg sgt2 lebat mlm semlmnya..abih lekang kasut aku..last2 balik umah pakai selipar jepun je!!
.
aku ada gak amik video masa korban ni..asben aku suruh... dia mmg aktif dgn xtvt kt surau nih.. tp kt sini aku tepek sebahagian gambaq2 yg dan aku snap..
.

kami group no.2 (4/5/6)






asben aku(baju putih) tgh settle kan part perut lembu...




asben tgh katam tulang rusuk...

ni panggu kami...

No comments:

Post a Comment

ada nk kata apa2..sila lah....