Thursday, December 10, 2009

Gulai ku hangus!!!!!!!!!!


haha...pagi ni apa citer ntah aku ni...slalu pkl 4pg aku dh bangun utk perangat kuah..tp subuh td aku terlajak bangun pukul 4.45pg. so dgn mamai2 tu aku pasang api, kacau gulai tu then tutup periuk.lps mendidih periuk pertama,naik periuk ke2. dahtu naik periuk yg ke3 plak..aku slalu nya on alarm setiap 10minit pasal aku ni sementara gulai nk mendidih aku lelap sat..

kes pg td ni samada aku terlupa set alarm atau alarm bunyi tp aku tido mati..heheh..seingat aku la masa tu pukul 5.15pg aku tidoq sat..sedar2 dh pukul 6.15pg!!! masa tu aku tengok satu rumah dah berasap..Ya Rabbi!! sib baik tak meletup dapur aku..so lekas2 aku kejut lan..slalu dia keluar ke kedai dlm pkl 5.30pg..so nak kata apa...

No comments:

Post a Comment

ada nk kata apa2..sila lah....