Tuesday, December 8, 2009

team building xtvt di bukit merah

dlm sejarah..bukan apa, dh 7thn aku keja kt healthtronics baru ni la depa buat xtvt2 cenggini..2 hari jer 21 & 22 nov 2009. dr tepeng lbh kurang pkl 10.30pg. aku bawak keta sendiri, sharmila, wong, arzelan tumpang aku. ikut pla kami naik keta wong. tp pasai aku plan kena balik mlm tu jugak, so aku bwk keta la..ekceli aku balik ml tu anta duit syiling kt lan jer...pastu patah balik hotel, sharmila teman aku..
smpi jer registration. amik kunci bilik. aku sebilik dgn sharmila. kami dpt bag, t-shirt 2lai, towel, cap,sticker keta. nasik lemak dgn air mineral pun dpt. cabut uni aku group no.2, geng dgn zaman, haja, lan kuale, azman, puni, hanis, ratna rajah (lg 2org tu aku x ingat nama). lps briefing segala bagai pegi lunch then check in.




sepatah 2 kata dr Tn Syed tarmizi..

1st xtvt adalah games. "A" frame, acid river, marble & water drum. abih 4games ni (maleh nk citer..group aku asyik kalah jer..), treasure hunt plak. aku dgn hanis rileks jer pasai soklan yg kami kena buat tu kt area dekat2 situ jer..depa yg lain kena berlari sana-sini pusing satu lake town resort..hehe..

lepas tea break, jungle trecking..aiyoo!! mula2 naik bukit tu seksa giler!!! pancit abiss!! lelama skit ok la..masa kuar tu dh senja pun..then dinner..




upacara meregangkan badan..kasi warm-up!!

pokok tongkat ali



team mate aku.. sebelum turun tasik..rafting!!




kt eco park




lepas rafting..
......nnt aku smbung balik..gambar2 pn nnt aku upload..

No comments:

Post a Comment

ada nk kata apa2..sila lah....