Tuesday, December 22, 2009

Macam2 da...

15/12/09 Selasa

Arini aku buat keja yg tak penah aku buat dlm hidup... smlm lan kol dr tempat mancing (Tok Bali, Jertih) dia bgtau yg roadtax van dh expired!! so dia pegi sana dgn van tu gamble jer la..dgn harapan tadak JPJ/Polis check..iskh..iskh..iskh..


So aku la yg kena renew roadtax & insuran van tu..aku pi carik ajen Berjaya Sompo soh depa buat... aku ni mmg x reti suma2 ni.. sib baik la org tu kenai lan, aku kol lan aku suruh dia sembang dgn ejen tu.. aku tukang bayar jer..

dah boleh tayang.. ABX 6381

pastu ada lagi lan kol bg aku keja... dia syok2 pg mancing, aku kt rumah ni mcm2 dia suruh buat.. dia suruh aku beli makanan utk kelisa kt rumah tu.. aku pg kedai ikan (bukan pasar yer..) carik cengkerik tapi tadak..anak udang pun tadak..so aku beli anak ikan jer.. cina kedai tu suruh bagi ulat jer.. tapi aku tak sanggup..hehe..

rm2 ni.. tatau ada bape ekor..

No comments:

Post a Comment

ada nk kata apa2..sila lah....