Thursday, August 12, 2010

Avon

Dua hari sudah aku pegi Avon.. nk cari pencuci utk muka aku ni... aku maleh nk pegi tesco cari cleanser ni..avon senang dekat rumah aku jer..sblm ni mcm2 gak brand aku pakai..olay, biore, sabun meor pun penah!! muka aku jenis x kesah punya..bukan mau licin pun..janji bersih jer..hehe..

so lepas belek2 punya belek katalog.. aku pilih Avon's Anew 360º tu.. produk baru kuar dr avon.. face lotion aku amik size sample je dulu.. dan satu lg bila dh kt kedai tu mesti terbeli benda lain.. so aku tengok produk whitening ni ada offer aku pun ambik satu.. pastu cina tu kata kalo nk diskaun 15% beli brg dlm rm10 lg.. so aku ambik deodoren haiku & butterfly...

tau kenapa aku boh gambo keta wira ni?? ni la keta aku yg pertama aku beli dulu... Wira Aeroback 1.5 special edition, auto.. plat keta WDR 8309.. lepas 3thn pakai then dah jual...tinggal kenangan.. nampaknya owner baru nyer org tepen jugak...

No comments:

Post a Comment

ada nk kata apa2..sila lah....