Wednesday, August 4, 2010

Faber Family Day ~ Teluk Dalam Resort

Pada 16 & 17 July 2010, Faber akhirnya berjaya menganjurkan Family Day utk tahun 2010. Lokasi kali ni di Teluk Dalam Resort, Pulau Pangkor. Anak2 aku punya hepi la.. sebulan sblm pegi hari2 tengok kalender...excited!!! Lan tak dapat ikut..dia kena meniaga..so replacement aku bawak mak join sekali..ye la dah mak tinggal dgn aku..takkan nk tinggal...
Aku ni pun salah seorg comittee utk family day ni...so komen aku utk trip ni mmg lah memuaskan hati...segalanya berjalan lancar.....
gambar ada banyak tapi aku uplod sket2 dulu....

front office

yg ni depa tak sabaq2 nk terjun!!!


main entrance

lobby


jeti Teluk Dalam

masa balik...jeti Lumut..

ada lagi...............












No comments:

Post a Comment

ada nk kata apa2..sila lah....