Saturday, August 7, 2010

Dinner di SSL Hotel


Abis keja smlm aku pi singgah kedai2 baju utk aku pakai dinner malam nya....ni dinner utk urusetia2 yg dah menjayakan family day kt Teluk Dalam aritu... aku mana la ada baju lelawa.. so lepas pegi 2 kedai yg aku x berkenan.. akhirnya aku dpt selai blouse kt kedai sinaran kamunting..yg dulu aku penah buat n3 aku beli tudung kt kedai ni...



so malam nya..aku & lan bawak ayzaf je ke dinner tu..pasal kami nk blah awal.. aku nk kena masak.yg lan plak sibuk jd urusetia futsal kt Dewan MPT Kamunting. tak silap aku ada program Juara Rakyat. so dh kenyang makan (kantoi diet aku...opppsss!!!) sembang2 sat..pastu kami blah.. kalo ikut kan ada lucky draw apa ntah... buat la korang.. aku ada hal nih







nasi goreng & mee goreng

kentang goreng & sayur campur


jagung & keledek goreng

...nyumm...nyumm...

tart tu sedap...lan suka sgt!

ni yg kami ambik

lan punya...

aku punya....


ni yg aku tak tahan ni...


utk ayzaf..


salad, peas, jagung & ubi kentang

ni jer gambar2 yg aku ambik...mcm biasa gmbar aku tadak...gambar makanan je la... hehe..

No comments:

Post a Comment

ada nk kata apa2..sila lah....